8 tipp, hogy több Instagram követőd legyen

Akár személyes profilodat szeretnéd felpörgetni, akár márkaoldalt kezelsz az Instagramon, a következetes stratégia és a koherens vizualitás elengedhetetlen a sikerhez. Hogy mi kell még a többezres követőtáborhoz? Van 8 szuper ötletünk!

1. Válassz témakört, és ne térj el tőle

Bloggerként, és márkaként is egyaránt fontos, hogy találd meg az egyéni, a konkurenciával össze nem téveszthető tonalitásodat. Ehhez később is ragaszkodnod kell, hogy a posztjaid rögtön beazonosíthatóak legyenek. Ha egy márka nevében posztolsz, arra is ügyelj, hogy a bejegyzéseid valamilyen módon mindig kapcsolódjanak az adott termékhez, így hiteles és releváns tudsz maradni.

2. Posztolj rendszeresen

Érdemes minden nap kitenni egy képet az Instagram csatornádra, így a rajongóid várni fogják az újabb és újabb tartalmakat. Ha azt szeretnéd, hogy a követőid száma stabilan növekedjen, nem engedhetsz meg magadnak néhány nap, vagy akár egy hét szünetet. Szerencsére már több alkalmazás közül is válogathatsz, ha be szeretnéd időzíteni Insta bejegyzésedet!

3. Gondold át a hashtageket

Az, hogy a hashtagek milyen értékesek, talán senkinek sem újdonság. Érdemes rászánni az időt egy kis kutatásra, hogy a legjobb, leggyakrabban használt címkéket megtaláld! Ha van pár állandó hashtaged, amik jól működnek a célcsoportod körében, de valamelyik éppen nem illik az adott poszt szövegébe, akkor sem kell mellőznöd. Másold be kedvenc hashtagjeidet hozzászólásként.

4. Használd a geotag funkciót

Jelöld be, hol készült a fotód, vagy hogy a célközönséged hol fordul meg gyakran. Ha például a fotód futócipőt ábrázol, bátran tageld be a margitszigeti futókört. Így azok a felhasználók, akik rákeresnek erre a helyszínre, találkozhatnak a te bejegyzéseddel is.

5. Találd meg az optimális időt a posztolásra

Figyeld meg, mikor a legaktívabbak a követőid, és a posztolásnál ezt vedd figyelembe! Általánosságban elmondható, hogy reggel 8 és 10 között, illetve az este 8 utáni időszakban a legérdemesebb közzétenni a bejegyzésedet.

6. A tartalmad legyen kellemes a szemnek

Nem elég, ha a tartalmad releváns és érdekes, fontos, hogy jól is nézzen ki, a felhasználók ugyanis először a képet nézik meg, ami ha nem köti le őket, nagyon gyorsan tovább is scrolloznak.

7. Óvatosan a márkázott tartalmakkal

Ha azt szeretnéd, hogy a posztodra sok kedvelés érkezzen, vagy éppen meg is osszák a követőid, akkor nem érdemes logókkal, termékekkel telezsúfolni a képet. Egy esztétikus hangulatkép mindig sokkal sikeresebb lesz, ha pedig terméket helyezel el a képen, az mindig legyen életszerű fogyasztási vagy felhasználási környezetbe komponálva.

8. Ne felejtsd a tagelést!

Bátran jelölj be bloggereket, véleményvezéreket, sikeres Instagram accountokat a bejegyzésedben, ha megtalálod a kapcsolódási pontot kettőtök között! Ha szerencséd van, nem csak visszakövetik az oldaladat, de akár meg is oszthatják a posztodat, így a követői közül jópáran rátalálhatnak, és átkattinthatnak az oldaladra.

Forrás: www.enterpreneur.com