6 tipp, hogyan használd az Instagram carouselt

Múlt hét óta már Magyarországon is elérhető az Instagram új funkciója, így egyszerre akár 10 képet vagy videót is közzétehetünk egyetlen posztban. Megmutatjuk, márkaként hogyan érdemes használni ezt az újítást!

Korábban már írtunk róla, hogy az Instagram egy új funkciót tesztel, amivel egy bejegyzésben egyszerre több képet vagy videót is közzétehetnek a felhasználók. A múlt héten világszerte élesítették az Instagram galériákat, így már itthon is használhatjuk, a márkaoldalak számára pedig több izgalmas lehetőséget is rejt.

1. Step-by-Step bemutatók

Az új galéria posztok kiválóan alkalmasak arra, hogy lépésről lépésre mutassunk be egy folyamatot. Legyen szó receptről, egy koktél elkészítéséről, vagy gyakorlatilak bármilyen DIY ötletről.

2.  Panorámaképek

Ha olyan fotót szeretnél megosztani a követőiddel, ami nem fér el egy 1:1 négyzetben, akkor az Instagram újítását neked találták ki! A több képre bontott panorámafotó így sokkal részletgazdagabban jeleníthető meg, kompromisszumok nélkül.

3. Több termék megjelenítése

Korábban, ha egy bejegyzésben több terméket is szerettünk volna megmutatni, nagyon kellett ügyelni rá, hogy az összhatás ne legyen zsúfolt. A több fotó egyidejű posztolásával jobban el lehet osztani a tartalmat a képeken, így könnyebb kiemelni egy-egy fontos részletet, terméket.

4. Szavazások

A közösségi média egyik elvitathatatlan előnye, hogy azonnali visszajelzést kaphatunk a fogyasztóktól. Az Instagram carousel lehetőséget ad arra, hogy egyszerre több opciót feltöltsünk, a felhasználók pedig kommentben dönthessenek, melyik a jobb. Ez akár nyereményjáték mechanizmusként is működhet.

5. Idézetek

Az idézeteket mindenki szereti. Az Instagram hírfolyam eddig is tele volt bölcsességekkel, most azonban egyedi megjelenést kölcsönözhetünk ezeknek az üzeneteknek.

6. Kreatív videós és animációs megoldások

Az új funkciónak köszönhetően kombinálhatjuk a videós és fotós tartalmakat egyetlen bejegyzésen belül. Erre jó példa az alábbi videó, ahol a videó gyakorlatilag call to action funkciót tölt be, így nagyobb százalékban swipe-olnak tovább a felhasználók a többi tartalomra.

 

Forrás: www.socialmediatoday.com