A Facebook egy évvel ezelőtt aktiválta a reakciógombokat az oldalon, a felhasználók pedig 300 milliárd alkalommal használták a funkciót. De melyik a legnépszerűbb ikon? Most kiderül!
A döbbenetes, 300 milliárd reakció közel fele a “Love” gomb, vagyis a szívecske volt.
Ha valaki eddig figyelmen kívül hagyta, hogy az általa kezelt márkaoldal posztjaira milyen reakciók érkeztek, akkor ezentúl biztosan számon tartja, mely reakciókból áll össze az oldal engagementje. A Facebook ugyanis néhány napja bejelentette, a hírfolyamot alakító algoritmus ezentúl a reakciókat is figyelembe veszi, legnagyobb súllyal a Love reakció számolódik, míg a Like csak a második lesz a súlyozásban.
További érdekes adat, hogy melyik országok lakói használják leggyakrabban a reakciógombokat:
- Mexikó
- Chile
- Suriname
- Görögország
- Paraguay
- Costa Rica
- Belize
- Amerikai Egyesült Államok
- Brazília
- Uruguay
A mi reakciónk Amerika 8. helyezésére:
Forrás: www.thenextweb.com