Így köszönti a nőket a Facebook

A közösségi média óriás véleményvezérek bevonásával, live videók segítségével tiszteleg az inspiráló nők előtt.

Az elmúlt egy évben a Facebook nagy hangsúlyt helyezett az élő, videós bejelentkezésekre. A live videók organikus elérése kiemelkedő a többi tartalomtípushoz képest, és külön hirdetési lehetőség is tartozik a funkcióhoz, ezzel is motiválva a felhasználókat a használatára.

Most nőnap alkalmából egy nagyszabású live videós kampányba kezd az oldal, és arra bíztat minden férfit, csatlakozzon a kezdeményezéshez.

“Március 8-án hírességek és véleményvezérek jelentkeznek be élő videóban világszerte, a #shemeansbusiness hashtag használatával. Nőnap alkalmából ezzel szeretnénk a reflektorfényt azokra az nőkre és nők által vezetett cégekre irányítani, akik minden nap inspirálnak bennünket.” – mondta el a Facebook szóvivője.

A Facebook ezzel egy időben egy útmutatót is közzétett, hogyan készíthetnek a felhasználók saját live videót.

1. Nyisd meg a Facebook alkalmazást a telefonodon
2. Nyomj rá a “Mi jár a fejedben” mezőre a hírfolyam tetején
3. Válaszd az “élő videó indítása” (“Live video”) opciót
4. Írj néhány sort a videódról a leíráshoz
5. Nyomj az “Élő adás indítása” (“Go Live”) gombra, majd elindul a visszaszámlálás…3…2…1
6. Ha végeztél, nyomj a “Befejezés” (“Finish”) gombra a jobb alsó sarokban
7. Várj egy pár másodpercet, míg egy hang jelzi, hogy a bejelentkezésed elkészült
8. Nyomj a “Küldés” (“Post”) gombra, hogy később is elérhető legyen a videód

Forrás: www.socialmediatoday.com