Hogyan használd az Instagram Stories funkciót márkaként?

A 2016. augusztusi bevezetés óta a felhasználók nagyon megkedvelték az Instagram Stories funkciót, naponta 150 millió kis történetet posztolnak a felületre. Már a márkák is kezdik felismerni az instant videókban rejlő lehetőségeket. Most megmutatjuk a legjobb ötleteket!

1.  Mutasd meg,  hogyan készül

Ha azt szeretnénk, hogy a felhasználók kipróbálják a termékünket, érdemes megmutatni néhány felhasználási módot, tutorialt. Egyszerű, költséghatékony megoldás, ugyanakkor felkelti a figyelmet, és még akár vásárlásra is ösztönözhet.

A mini videót vagy slideshow-t érdemes a célcsoporthoz igazítani, nyugodtan kísérletezhetünk a geotaggel, stickerekkel, feliratokkal.

2. Mutasd meg, mi van a kulisszák mögött!

Ha rendezvényt szervezel, ne csak azt mutasd meg, ami a színpadon zajlik! Egy divatbemutató esetében érdekes lehet megmutatni a backstage-ben zajló eseményeket, és a márkanagyköveteket, influencereket is megkérheted, hogy lessenek be a kulisszák mögé!

3. Készíts listákat!

Az emberek imádják a listákat, és nincs az a téma, amiben ne lehetne készíteni egyet! A National Geographic például Amerika kedvenc nemzeti parkjairól készített listát. A National Geographictól megszokott lélegzetelállító képeken betaggelték a parkok Instagram oldalát is, így irányítva az érdeklődőket a helyszínek felé.

4. Add át a kormányt!

Az igazán bevállalós márkák Instagram takeoverrel is próbálkozhatnak, ilyenkor egy blogger a márka accountja alól posztolhatja élményeit a rendezvényről. Ne felejtsétek, az Instagram Stories videók csak néhány órán keresztül elérhetőek, így érdemes az élményeket az előtérbe helyezni, a fontos információknak pedig hagyjuk meg a hagyományos posztokat!

5. Szervezz aktivitást!

A nyereményjátékok továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek, az Instagram Stories pedig kiváló új platform lehet az aktivizálásra! A Starbucks például arra kérte a rajongóit, készítsenek tartalmat az ikonikus piros papírpoharukkal. A legjobbakat saját tartalomként is kiposztolta Instagram Story-ként a kávézólánc, a képek készítői pedig ajándékokat és lefogyasztható kávékuponokat kaptak.

6. Adj extra kedvezményt!

Ahogy írtuk is, az Instagram Story-k csak rövid ideig elérhetőek, így kiválóan alkalmasak egyedi kedvezmények, kuponkódok kommunikálására. A leggyorsabb rajongók így olyan kedvezményekben részesülhetnek, amiben más nem, így igazán különlegesnek érezhetik magukat.

Forrás: blog.hootsuite.com