Facebook hirdetés kombó: Canvas & Collection

A Canvas hirdetési formátumát már biztosan sokan ismeritek, mostantól még egyszerűbben készíthettek ilyet az új, teljes képernyős sablonok segítségével. Sőt, mi több, a márciusban bevezetett Collection hirdetés lehetőségeit is bővítették, mégpedig úgy, hogy már nem szükséges hozzá product catalog, hanem a Canvassal is kombinálható. Felkeltettük a kíváncsiságotokat?

A Canvast már eddig is nagyon szerettük, hiszen egy kisebb microsite-nyi tartalmat tudunk vele elegánsan megjeleníteni egy mobilra optimalizált hirdetésben. Mostantól még könnyebb dolgunk lesz ezzel, mert fullscreen sablonokkal bővítették ki a szerkesztőfelületet. Például:

A sablonokba illesztett fotóid képkivágását is állíthatod, így könnyen használhatod a már meglévő nyersanyagaidat.

Get New Customers – Szerezz új vevőket sablon: Hozd át weboldalad fő üzenetét a Canvasba hogy célközönséged zavartalanul olvasgasson, Adj hozzá képeket és videót, közvetlen linkeket a weboldalad termékeihez vagy szolgáltatásaihoz, és máris egy prémium minőségű kampányt hoztál létre.

Showcase your Business – Mutasd be az üzleted: Kombinálj fotókat és videókat a drag&drop sablonok segítségével. Mutasd be termékeidet nagyban meglévő kreatívjaid segítségével

Sell products – Add el termékeid: Vevőid könnyedén böngészhetik termékeidet egy vizuálisan megnyerő környezetben. Erősíts rá katalógussal, de ha nincs, akkor használhatod manuálisan is.

Hozd össze a canvast és a Collectiont

A Collection eddig azoknak volt igazán érdekes, akik rendelkeztek termékkatalógussal Facebookon, de most már a mobil vásárláson túl a vevők megnyerésére és márkaismertség növelésre is használható. A Collection most már Canvasra is irányíthat. A fenti sablonok használatával felviheted legfontosabb termékeid egy Canvasba, majd ezeket berendezheted egy Collection alá.

Azoknak, akik számára még a Collection újdonság, ez a következőképpen működik:

  • A Facebook mobilappjában jelenik meg
  • Egy fotó, videó vagy slideshow a fő vizual, alatta négy pici termékfotóval
  • Ha rákattintanak, akkor akár 50 terméket is megnézhetnek egy gyorsan betöltődő, teljes képernyős nézetben a Facebook appon belül
  • Egy adott termékre kattintva pedig a weboldaladon az adott termék aloldalára jutnak, vagy a See more részre kattintva a főoldaladra jutnak

Tehát ha nincs product catalog, aggodalomra semmi ok, a Collectionben megjelenő termékeket a Canvas megjelölt részére lehet irányítani.

Nézzétek meg a videókat: https://www.facebook.com/business/news/creating-a-canvas-fullscreen-experience-is-easier-than-ever
Forrás: Facebook business Collection és Canvas