Amitől felhasználóként tartunk, hirdetőként viszont lázba hoz

Itt vannak a Facebook Messenger hirdetések! Több, mint 1,2 milliárd ember használja a Messengert minden hónapban (ebből Magyarországon 4,5 millió felett).

Most pedig lehetőség nyílik arra, hogy újabb csatornán érjük el a célközönséget. A hirdetés a Messenger mobil app főoldalán jelenhet meg (tehát nem a beszélgetésekben), irányíthat weboldalra, vagy a Facebook oldalunkkal történő chat kezdeményezésbe.

A Messenger hirdetéseket a hirdetéskezelőben és a Power Editorban is elérhetitek majd, automatikus elhelyezés esetén minden támogatott hirdetéstípusnál megjelenik. Jelenleg a  Traffic és a Conversion hirdetéstípusnál, de hamarosan akár az App Installnál is elérhető lesz.

Fontos, hogy ez az elhelyezés csak akkor elérhető, ha mást is kiválasztasz, például a Facebook hírfolyamát, azaz önállóan csak a Messenger Ad nem választható. Formátum tekintetében egy képes vagy carousel is lehet, más jelenleg még nem választható.

Mivel csak mobilon elérhető funkcióról van szó, ne feledkezzetek meg annak ellenőrzéséről, hogy a célállomás, azaz a weboldalatok valóban mobilra optimalizált-e, különben kidobott pénz az ilyen hirdetés.

Forrás és bemutató videó: https://www.facebook.com/business/news/messenger-ads-are-going-global