Engagement hirdetés az Instagramon? IGEN!

Volt először a Facebook hirdetés Instagramon. Aztán vala az Instagram Promote gomb, de az csak weboldalra irányítással működött. Ma viszont kicsit könnybe lábadtunk az örömtől, mikor véletlenül felfedeztünk valamit…

Tegyük először tisztába, hogy eddig milyen lehetőségeink voltak:
A) A Facebookról indítottunk hirdetést Instagramon – ez elérésre, forgalomterelésre teljesen jó, viszont ezek a tartalmak nem kerültek be az Instagram csatornánk posztjai közé.
B) Az Instagram poszt alatti Promote gombra kattintottunk, így a meglévő Insta posztot hirdettük, azonban mivel weblapot kellett mögé fűzni, ezért a hirdetés fő célja ismét a forgalomirányítás volt.

Fájóan hiányzott eddig tehát az Instagram követőszám növelésére egy megoldás, illetve a posztokra érkező engagementet sem lehetett igazán megcélozni. Persze weboldalra irányítással is beeshet egy-két like, de azért ez nem volt az igazi.

Viszont a Promote gombra kattintva megjelent valami új! Egyrészt Reach people near an address, ami lokáció alapon hirdeti a posztod – ez szuper lehet vendéglátóhelyek és szolgáltatások számára.

Minket viszont a get more profile visits villanyozott fel, hiszen eddig csak weboldalra irányíthatott a hirdetés.

Első körben ki kell választani a hirdetési célt:

Aztán a call-to-action gombot. (innen azért erősen hiányzik egy Follow us)

Aztán a célközönséget, amit el is menthetünk:

Végül szokás szerint a hirdetési keretet és az időtartamot.

Simán elképzelhető persze, hogy ez annyira nem újdonság, ritkán nézegettük ezt a Promote gombot pont a fentiek miatt, de pár hete nekünk ez még nem volt elérhető, így rettentően megörültünk neki.

Jelentkezünk a két napos teszt után! 🙂

Update: A teszt eredményei:

Ez még annyira nem fényes, de nem is a kattintásokra mentünk rá.

Az elérési és profillátogatási számok már barátságosabbak. 🙂

Biztos fogjuk még tesztelni.